Wednesday, 5 July 2017

1/2 of 2017 - be proud of yourself

Jak często myśląc o tym, co udało wam się dokonać, mówicie sobie, że jesteście z siebie dumni? Mi się zdarza to ostatnio coraz częściej. Czuję, że rok 2017 jest dla mnie przełomowy. Dla osób z zewnątrz może się wydawać, że nie dokonałam nic nadzwyczajnego. Natomiast w głębi duszy uważam, że stałam się lepszym człowiekiem. Może nie dla świata, ale dla samej siebie.


Dalej jestem tą samą dziewczyną co rok czy dwa lata temu. Dalej nie osiągnęłam mojego body goal, dalej nie mam idealnego charakteru, dalej nie potrafię w pełni siebie zaakceptować. Ale czy jest w tym coś złego? 

Nauczyłam się żyć w zgodzie ze sobą. Może "nauczyłam" to na tą chwilę jeszcze za mocne słowo, ale uważam, że jest coraz lepiej. Znam swoje zalety i wady. Teraz już wiem, na czym mi w życiu zależy, co chciałabym osiągnąć, jakie posiąść nowe umiejętności.


Dotychczas, w 2017 roku wydarzyły się dla mnie dwie bardzo ważne rzeczy. Po pierwsze - obchodziłam w tym roku swoje osiemnaste urodziny. Niby nic, ale od tamtej pory całkowicie inaczej myślę o swojej przyszłości. Zależy mi żeby uczyć się tego, co naprawdę sprawia mi przyjemność, robić te rzeczy, dzięki którym jestem szczęśliwa. 

Kolejnym ważnym wydarzeniem był wyjazd na dwutygodniowe szkolenie do Anglii z programu Erasmus+. Zrozumiałam dzięki temu, jak ważny jest mój rozwój, poznawanie nowych miejsc, ludzi oraz, że nie warto zamykać się w swoim otoczeniu. Teraz już wiem, że nie chcę siedzieć na tyłku w domu, lecz faktycznie coś osiągnąć. Może dla innych to nie będzie nic specjalnego, ale najważniejsze, że przyniesie mi szczęście. Utwierdziłam się w tym, że naprawdę chciałabym podróżować, zamieszkać poza granicami naszego państwa, poznać nowe kultury oraz języki. Sprawą priorytetową stało się dla mnie opanowanie języka angielskiego w stopniu komunikatywnym i mam nadzieję, ze uda mi się to jak najszybciej.

Plymouth Hoe
lot samolotem x english brakfest na lunch
St. Ives

Pamiętajcie o jednym: 

marzenia się nie spełniają - marzenia się spełnia.

21 comments:

  1. Love this post! Im happy because of you! :)

    The Fashion Spell | Instagram

    ReplyDelete
  2. Też mam takie wrażenie, że w tym roku stałam się lepsza. Do pewnych spraw chyba dojrzałam i inaczej na nie patrzę :D Świetny post!

    Obserwuję,
    https://anggiex3.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. Tak masz race siedząc w domu niczego się nie nauczymy musimy się ruszyć aby się rozwinąć.Super wpis bardzo inspirujący.
    julie-s-world.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Bardzo inspirujący i mądry wpis. Myślę, że mogę być z siebie dumna. Tyle ile mogła, tyle dałam z siebie :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Mi się wydaję, że staję się lepsza bo dorastam i dojrzewam. Ale mam nadzieję, że będę coraz lepsza :)

    https://paulonkal.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. Każdy rok niesie dla nas coś innego, a poprzez zadania, kształtuje nas :)
    Ps. Dodałam na social mediach jako nataszkao2000
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. O boże ale Ci zazdroszczę tez bym tak chciała :O

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. inspirujący wpis !
    Zapraszam do siebie kochana <3
    stay-possitive.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. Świetny wpis, bardzo motywujący! :)
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? MÓJ BLOG

    ReplyDelete
  10. Post motywuje nas do pracy nad sobą :) Mam wrażenie, że w tym roku również osiągnęłam progres.
    Dalszych sukcesów!
    Mój Blog - klik!

    ReplyDelete
  11. Bardzo motywujący post, do tego te prześliczne zdjęcia :) Bardzo dobrze napisałaś, warto jest spełniać marzenia.
    Pozdrawiam!
    https://loony-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  12. Ten rok także był dla mnie takim "punktem zwrotnym", dla osób z mojego otoczenia może i nie dokonałam niczego znaczącego, ale ja osiągam swoje małe cele, które przybliżają mnie do moich marzeń i się z tego cieszę :). Pozdrawiam! /Klaudia
    NASZ BLOG

    ReplyDelete
  13. Wow, your blog is amazing! I love it! xx
    Would you like to follow each other? If yes, please follow me on the my blog and let me know in the comments of my newest posts.
    I following you #226
    Have a great day!

    cleopatrassecret.blogspot.com

    ReplyDelete
  14. Zainspirowałaś mnie swoimi słowami- zgadzam się z Tobą w 100% i mam dokładnie takie same spostrzeżenia ostatnio! Cudownie jest czytać takie słowa, naprawdę. Cieszę się, że dążysz do takich celów i widzisz progres w swoim życiu, to ogromnie ważne.

    Dziękuję za odwiedziny u mnie, buziaki! ♥
    Personalna Galaktyka Absurdu

    ReplyDelete
  15. Bardzo mądry post! Fajnie, że czujesz się ze sobą dobrze, że stałaś się lepszym człowiekiem dla samej siebie. To bardzo ważne! Trzymam za Ciebie kciuki, abyś opanowała angielski do perfekcji!
    MÓJ BLOG - KLIK!

    ReplyDelete
  16. Piękne widoki!
    Zgadzam się z tobą i gratuluję!
    https://martini2000.blogspot.com/

    ReplyDelete
  17. Piękny cytat na końcu, bardzo motywujący post i zgadzam się, że trzeba się rozwijać oraz spełniać marzenia ;) Fajnie że byłaś na tym wyjeździec z Erasmusa, ja byłam poł roku we Francji i było wspaniale, wyjeżdżam znowu w styczniu. Pozdrawiam :D

    ReplyDelete
  18. Ładny cytat :) Gratuluję :) Ładne zdjęcia :)

    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    ReplyDelete
  19. fajna sprawa z tym szkoleniem :)
    https://karik-karik.blogspot.com/

    ReplyDelete
  20. Bardzo ciekawy post, daje dużo do myślenia!
    marzenia się nie spełniają - marzenia się spełnia <3
    dreamerworldfototravel.blogspot.com

    ReplyDelete

Dziękuję za każdy komentarz i obserwację. Razem tworzymy to miejsce!
Thanks for all comments and follow. We make this place together!