Sunday, 1 January 2017

What can we do in 2017? 5 rules

Gdy wybija godzina 24, a stary rok zmienia się w nowy, chyba każdy ma w głowie myśl Czy ten rok będzie lepszy niż poprzedni? Czy w tym roku uda mi się osiągnąć sukces? Czy uda mi się wytrwać w noworocznych postanowieniach? Dlatego przedstawiam wam kilka rad, które sprawią, że 2017 będzie lepszy niż poprzedni.
Nie rzucaj się na głęboką wodę

Należę do osób, które uwielbiają wymyślać sobie postanowienia noworoczne. Lecz nigdy mi się nie udaje ich dotrzymać, ponieważ stawiam sobie takie ograniczenia, że po jakimś czasie pękam i powracam do starych nawyków. Dlatego zachęcam was do spełniania waszych postanowień, ale powoli. Jeśli chcecie przestać jeść słodycze, ograniczcie ich spożywanie najpierw do 3 razy w tygodniu, potem 2, aż w końcu całkowicie z nich zrezygnujecie. A dlaczego od razu nie przestać jeść słodyczy? Bo po 2 tygodniach nie wytrzymacie i zjecie ich zdecydowanie za dużo! Mi do tej pory udało się spełnić tylko jedno postanowienie wymyślone parę lat temu w gimnazjum - ubierać się na czarno. Od tamtej pory nie wyobrażam sobie siebie innych kolorach ☺.

Pasja kluczem do sukcesu

Brzmi to dla was głupio? Mi też się kiedyś wydawało, że niby jak dzięki pasji mogę się zacząć czuć lepiej? Co więcej, radzić sobie ze stresem? Moim hobby od dawna jest malarstwo. Fajna sprawa, można się przy tym naprawdę odprężyć, lecz prawdziwe odprężenie poczułam, gdy zaczęłam chodzić na siłownię. Nawet nie spodziewałam się jak bardzo mogę się zrelaksować idąc poćwiczyć. Od dawna słyszałam, że sport pobudza endorfiny, człowiek jest dzięki temu szczęśliwszy. Nie wierzyłam w to do czasu, gdy nie przekonałam się na własnej skórze. Odkąd zaczęłam trenować czuję się lepiej sama ze sobą, przestałam się stresować, a siłownia stała się moim kluczem do sukcesu. Dzięki niej zrozumiałam, że mogę wszystko. I wam również polecam znaleźć taką rzecz.
Znajdź czas dla siebie

Ten punkt łączy się z drugim. Bardzo ważne jest znalezienie czynności, którą będziemy robić tylko i wyłącznie dla siebie. Nie ważne czy to będzie ciepła, długa kąpiel, wyjście na zakupy czy chwila spędzona z dobrą książką lub filmem. Najważniejsze, żebyście poczuli, że robicie to tylko dla siebie.

Don't give up

Porażki zdarzają się każdemu. Nikt nie jest idealny i nie wszystko musi nam się udawać od razu. Nie musimy być najlepsi we wszystkim. Najważniejsze to, żeby się nie poddawać od razu. To właśnie porażki budują nas sukces. Bez nich droga na szczyt była by za prosta i nie czulibyśmy takiej satysfakcji po odniesieniu sukcesu!
Bądź sobą

Ta zasada chyba nie wymaga tłumaczenia ☺



Mam nadzieję, że te porady sprawią, że z lepszej perspektywy spojrzycie na nowy rok, a chęć odniesienia sukcesu będzie was pchać do przodu! Żyjcie i dajcie żyć innym ❤

xx

10 comments:

  1. Bardzo fajne rady :) Po porażce trzeba się podnieść i pokazać, innym, że mylili się, że nie dasz już sobie rady :)

    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. ,,Bądź sobą '' moja ulubiona rada , świetny pomysł
    http://mylifeiswonderful9.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Dokładnie zgadzam się z tym co napisałaś, ja też jestem za małymi krokami do celu <3
    Zapraszam do mnie
    weerka-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Super rady i świetnie się czytało :D

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2016/12/happy-new-year.html

    ReplyDelete
  5. Mądre i przemyślane porady. Niby takie oczywiste, a bardzo dające do myślenia!
    http://shizuko-ai.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. Bardzo fajnie napisalas;) Madre slowa;)
    Zapraszam: by Arek

    ReplyDelete
  7. Pytanie w angielskim powinno zabrzmieć "What can we do?" :P

    ReplyDelete
  8. Moje postanowienie to po prostu być szczęśliwym :D.
    http://modoemi.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. OMG that pic is soooooo cute!!! It will bring out the girly girly in me. You will like to see more fashion from here.

    ReplyDelete

Dziękuję za każdy komentarz i obserwację. Razem tworzymy to miejsce!
Thanks for all comments and follow. We make this place together!