Monday, 14 November 2016

Have I met Justin Bieber?

Myśląc o piątkowym wieczorze nawet nie wiem co napisać. Brakuje mi słów, żeby opisać co czułam stojąc na krakowskiej arenie Tauron. Jak pewnie co nieco mógł zdradzić tytuł posta - tak, byłam na koncercie Justina Biebera. Czy jestem z koncertu zadowolona? Nawet nie wyobrażacie sobie jak bardzo.
(To oraz poniższe zdjęcia pochodzą ze strony Justin Bieber - Poland)

Na początku chciałabym zaznaczyć, że nie jestem belieber, nie jestem nawet fanką Justina. Więc jak to się stało, że byłam na jego koncercie? Otóż robiłam za opiekunkę mojej młodszej siostry i nawet nie byłam za bardzo przekonana, żeby spędzić czas z artystą takiego pokroju. Lecz z drugiej strony byłam bardzo ciekawa, co na owym koncercie się stanie. Jak Justin będzie się zachowywać i czy znowu przerwie występ w połowie, tak jak to było w Manchesterze?
I naprawdę mile zostałam zaskoczona. W rzeczywistości Justin jest mega uroczy, widać, że kocha to co robi, a fani sprawiają mu wiele szczęścia i radości. Na żywo wyglądał milion razy lepiej niż na zdjęciach i byłam po prostu nim zachwycona, naprawdę! W dodatku było słychać jak bardzo ma dojrzały głos, to nie to samo co za czasów Baby czy Boyfriend. Widać, że bardzo się zmienił.

Beliebers również wywarły na mnie duże wrażenie. Nie było cały czas pisków, wręcz było słychać jak po każdej piosence fani klaszczą. Atmosfera na arenie była wspaniała, ponieważ wszystkich nas łączyło te same marzenie, dla którego znaleźliśmy się tego dnia w Krakowie - usłyszenie Justina. Wspaniałe też były akcje zorganizowane przez fanów, na przykład ta ze zdjęcia poniżej. Widać było, że Justin bardzo się wzruszył podczas oficjanej akcji "MY PURPOSE IS", podczas której fani podnosili kartki ze swoimi celami. Wyglądało to naprawdę przepięknie.
Oczywiście nie myślcie, że na jego koncercie były same gimnazjalistki. Widziałam bardzo dużo starszych ode mnie osób, a przy mnie nawet siedziało starsze małżeństwo. Tak po prostu, bez żadnych wnucząt! A w niektórych chwilach było naprawdę widać, jak dużo ten koncert znaczył dla starszej pani. Nie raz widziałam jak ocierała łzy chusteczką. Dzięki czemu widać, że jednak fanami Justina nie są tylko małolaty.
(widok z mojego miejsca - trybuny tylne dolne)

Krótko mówiąc - nie da się opisać uczuć, które mi towarzyszyły podczas koncertu. Jestem bardzo szczęśliwa, że mogłam tam być i chociaż nie jestem fanką Justina, jego koncert zaliczam do jednego z najlepszych w moim życiu. 

A czy wy byliście na koncercie Justina Biebera?

Zapraszam na mojego instagrama,gdzie wstawiłam kilka filmików z koncertu - sysiadelrey

48 comments:

  1. Również chciałam pojechać na koncert, ale niestety :(
    Pozdrawiam :)
    http://zakreconaaja.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Bardzo fajnie, że byłaś na koncercie. Również nie jestem jakąś fanką ale jakbym miała okazję to bym poszła. Koncerty to fajne wydarzenie i warto w nich uczestniczyć. Szkoda, że nie mam swojego muzycznego idola, którego bardzo chciałabym zobaczyć. Właściwie poszłabym na koncert większości zespołów muzyki pop, rock czy alternatywnej. Zazdroszczę przeżycia, bo wrażenia, jak sama piszesz wspaniałe.

    http://shizuko-ai.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. Fajnie, że udało Ci się iść na jego koncert. Ja też jakbym miała okazję to bym poszła. Na zdjęciach wygląda to bardzo fajnie i ekscytująco, pewnie miałyście z siostrą super przeżycie ;)

    http://sarowly.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. Ja fanką Justina nie jestem ;) Lubię tylko jedną piosenkę - Love Yourself, ale to wyłącznie dlatego, że stworzona została we współpracy z Edem Sheeranem ;) A jeszcze co do tytułu to powinno być chyba: "Have I met Justin Bieber?"

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ojeju, faktycznie! Dziękuję za słuszną uwagę

      Delete
  5. Dlatego nasz koncert jest nazywany najlepszym. Bo jak widać tylko my zrozumieliśmy przekaz trasy Justina
    https://wiktoria-komisarz.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. Byłam na jego koncercie :) Cały czas piszczałam ze szczęścia :)

    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. Ja nie byłam, chociaż koncert był w moim mieście ale widziałam że ludzie sobie mega chwalili i trochę żałuję że ja tam nie byłam chociaż jego fanką również nie jestem :)
    http://uglyographyy.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. Nie lubię jakoś zbytnio Biebiera , ale koncert sam w sobie to fajne wydarzenie :)

    http://zwyczajnaminika.blogspot.com/

    ReplyDelete
  9. nigdy nie byłam na koncercie Justina:) aczkolwiek z doświadczenia mogę powiedzieć, że na koncertach zawsze atmosfera jest "inna" :) muzyka na żywo brzmi świetnie, nawet jeśli nie jest się fanem gatunku czy danego zespołu :)
    pozdrawiam
    www.zyciejakpomarancze.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. Moja koleżanka byłą na jego koncercie, ale ja mam inny gust muzyczny. Jednak nigdy nie byłam na żadnym koncercie :< Czekam do lutego na Alvaro <3
    Pozdrawiam, Nataliusz

    ReplyDelete
  11. Ja za nim osobiscie nie przepadam ale nie mam nic do fanów zdarzy się i ja wysłucham jego kwałka :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. Na koncercie w prawdzie nie bylam ale wiele moich znajomych bylo i regularnie przysylali mi snapy, zdjecia ze czulam sie jakbym tam byla, haha! :D
    Bawi mnie myslenie ludzi ze na koncert Justina ida tylko male dziewczynki gdzie w gruncie rzeczy jego fanki sa "dojrzale" w sensie wiekowo, haha :D
    Przyklad starszej pani az mnie wzruszyl jejku tez chce nadal spelniac swoje marzenia jak juz bede starsza <3
    Nie ma co zazdroszcze przezyc! <3 Zwlaszcza uslyszec na zywo gwiazde takiego formatu to na pewno nie to samo co podspiewywac jego piosenke ktora akurat leci w radiu! :)

    Versjada
    Youtube

    ReplyDelete
  13. Nie jestem jakąś wielka fanką, mam kilka piosenek, które mi się podobają i tyle:) Pozdrawiam i obserwuję :)

    ReplyDelete
  14. Koncert kogoś znanego, choć nie koniecznie bycie wielkim fanem tego kogoś, sam w sobie jest super ! Ja byłam na koncercie One Direction - i muszę powiedzieć, że było genialnie. Z wielką chęcią wybrałabym się na koncert Justina <3 świetny post :)
    http://alittlebitforbeauty.blogspot.com/

    ReplyDelete
  15. Widać, że super z Ciebie siostra :D Pozdrawiam! :)


    W wolnej chwili zapraszam do siebie :)
    klaudia-niescioruk.blogspot.com

    ReplyDelete
  16. Wow ,chciałam być ale niestety wypadły mi inne sprawy ;(
    http://xthy.blogspot.com/

    ReplyDelete
  17. Ja nie byłam i raczej nie chciałabym być. ponieważ jakoś za nim nie przepadam. Obserwuję i liczę na rewanż. Pozdrawiam jusinx.blogspot.com.

    ReplyDelete
  18. Jeszcze nie miałam okazji być na takim koncercie :)
    Mogłabyś kliknąć w linki w poście TUTAJ ? Dzięki ;*

    ReplyDelete
  19. zazdroszczę.. bardzo chciałam być na tym koncercie.. postanowiłam sobie za to że jak tylko będzie niedaleko jakiś z m&g to na pewno się na nim znajdę :D

    ReplyDelete
  20. Ja czekam na koncert 30 Second To Mars- doszły mnie słuchy ,że w 2017 wydają płytę co równa się z trasą koncertową. Świetnie,że mogłaś spełnić marzenie- ja czekam na swoje :) Obserwuję i mam nadzieję ,że również zaobserwujesz mojego bloga: iobiektywwsercu.blogspot.com

    ReplyDelete
  21. I love justin :)
    I follow your blog, can you check mine?
    www.prettyinpinkmc.blogspot.pt

    ReplyDelete
  22. Byłam na koncercie.... Coś niesamowitego!! Kocham Justina całym serduszkiem <3 Obserwujemy> Daj znac w komentarzu!

    start-afire.blogspot.com

    ReplyDelete
  23. Ja bym bardzo chciala na koncert One Direction:c

    magdawiglusz.blogspot.com

    ReplyDelete
  24. Mega zazdroszczę koncertu :( Ja już przegapiłam dwa i chyba więcej już się go w Polsce nie doczekam. W każdym razie zapraszam do mnie na nowy post :) www.mademoisellekinga.blogspot.com

    ReplyDelete
  25. Nigdy nei byłam fanką Justina, ale to nie znaczy że nie lubię jego muzyki. Justin już od tylu lat jest na scenie, dlatego większość go kojarzy praz nazbierał sobie chyba największą na świecię rzeszę fanów. To fascynujące jak Bieber złącza ze sobą różne pokolenia i pomimo tego, że nie słuchasz jego muzyki odnalazłaś się na koncercie. Mega!
    pozdrowionka, moja odpowiedz na pytanie brzmi oczywiście tak, nawet chociażby z tego wzgledu aby poczuć tą atmosferę
    pozdrowionka, świetny wpis!
    Mój BLOG

    ReplyDelete
  26. Ja fanką JB nie jestem, ale w sumie gdybym dostała jakoś bilety to z chęcią bym się wybrała dla samego show :)

    >> VANILLIA96.BLOGSPOT.COM <<

    ReplyDelete
  27. Ale super, że udało ci się spotkać Justina. Chciałem pojechać, ale nie miałem takiej możliwości. Jednak najbardziej żałuję, że nie pojechałem na koncert Rihanny. :(
    MIKOLAJKULICKI.BLOGSPOT.COM-KLIK!

    ReplyDelete
  28. Ja sama nie jestem fanką Justina, ale zapewne taki koncert to niezapomniane przeżycie. Ja na koncercie mojego ulubionego wokalisty bym nie mogła wytrzymać ze szczęścia. Świetny post :)
    Pozdrawiam!
    http://loony-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  29. Zazdroszczę koncertu! :)

    Pozdrawiamy cieplutko,
    www.twinslife.pl (klik)♥

    ReplyDelete
  30. Idealny post ♥♥♥

    Zapraszam do mnie na konkurs :) W skrócie - możesz wygrać róż mineralny Annabelle Minerals, a jedynym koniecznym warunkiem jest obserwacja bloga:

    http://dariaa-blog.blogspot.com/2016/10/konkurs-wygraj-jeden-z-czterech-rozy.html

    ReplyDelete
  31. Świetny blog *.*

    Coś czuję, że bedę wpadała tu częściej

    wspólna obs ? :*

    http://believeinhimselfx33.blogspot.com/

    ReplyDelete
  32. Nie jestem jego wielką fanką ale ostatnio ma fajne piosenki, które królują na parkiecie z dziećmi. Uwielbiam koncerty więc żałuję, że mnie tam nie było :/
    Mój Blog

    ReplyDelete
  33. Ja jestem z tych raczej anty-fanów :D

    ReplyDelete
  34. Nie lubię Justina, jednak to w jaki sposób opisałaś koncert bardzo mi się spodobał. Nie postrzegałam go w ten sposób.
    Pozdrawiam // Książki w Piekle ♥

    ReplyDelete
  35. Zapamiętasz to wydarzenie na bardzo długo, na pewno towarzyszyły temu koncertowi ogromne uczucia widać to po Twojej recenzji :)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    ReplyDelete
  36. Nie słucham go, nie interesuję się nim ani nic takiego. W każdym razie cieszę się, że Ty miałaś okazję być na jego koncercie! Nawet jeśli robiłaś za opiekunkę swojej siostry. Fajnie, że wywarł na Tobie pozytywne wrażenie. ;) Chciałabym widzieć to starsze małżeństwo. :) Arleta

    ReplyDelete
  37. U mnie właśnie też pojawił się post o koncercie. To był najlepszy show na najwyższym poziomie, będę wspominała ten dzień do końca życia :)
    http://malwinabeczek.blogspot.com/

    ReplyDelete
  38. I love Justin Bieber! He's amazing *-*
    Great blog! I'm following you! Follow back? ***
    http://omundodajesse.blogspot.pt

    ReplyDelete
  39. swietnie przygotowan post! <3

    ReplyDelete
  40. Najważniejsze, że koncert się udał! Nie miałam okazji tam być, ale następnym razem skorzystam.

    http://amlodzinska.blogspot.com

    ReplyDelete
  41. Zazdroszczę *.*

    Zapraszam:; http://velina-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  42. Ja również nie jestem jaką wielką fanką Justina, ale lubię słuchać jego piosenek. U mnie w szkole niby nikt go nie słucha, ale przyjdzie dyskoteka i przy jego piosenkach jest najlepsza zabawa. Na koncercie nie byłam, ale mam w planach jeszcze to nadrobić :) Świetny wpis. Jeśli masz chwilę zapraszam do mnie ;* http://dreamerworldfototravel.blogspot.com/

    ReplyDelete
  43. it is much less costly while in comparison to different properly Human boom Hormone fitness complement brands, and http://www.healthsupreviews.com/neurocyclin/

    ReplyDelete
  44. Zazdroszczę koncertu. Ja nie jestem Belieber, ale lubię i szanuję Justina, sama z chęcią bym się wybrała na jego koncert. Domyślam się, jakie muszą tam być emocje.

    Pozdrawiam. ;)
    Mój blog - klik!

    ReplyDelete
  45. fanką justina nie jestem,jednak utwory ma świetne i chciałabym usłyszeć je na żywo, także zazdroszczę wyjazdu! ~best-frieend.blogspot.com zapraszam do siebie♥

    ReplyDelete
  46. Super post!! Pozdrawiam i zapraszam na:
    maggie-fashion-style.blogspot.com

    ReplyDelete

Dziękuję za każdy komentarz i obserwację. Razem tworzymy to miejsce!
Thanks for all comments and follow. We make this place together!