Wednesday, 14 September 2016

we must speak loud about dreams

O marzeniach trzeba mówić głośno
Marzenia - czym one właściwie są i do czego nam są potrzebne?

Dla każdego marzenia to coś innego, lecz ogólna definicja mówi, że są to myśli odzwierciedlające nasze pragnienia, przedmiot dążeń i celów. Ile ludzi, tyle różnych pragnień. Marzenia jednych dotyczą przyszłości, innych wyglądu, a jeszcze innych miłości. Bez nich życie nie miało by sensu. To one ciągną nas do przodu, ponieważ gdy spełnimy jedno, chcemy również spełnić następne, i następne, i następne. Gdybyśmy żadnych nie mieli, stalibyśmy w miejscu.

Dlaczego o marzeniach trzeba mówić głośno?

Trzeba mówić głośno, ponieważ im więcej osób się dowie o naszych planach, tym głupiej będzie nam z nich zrezygnować. Brzmi głupio? Ale działa. A jeśli coś jest głupie, ale działa, wcale takie głupie nie jest.

Powiedzmy, że założysz sobie, że będziesz dwa razy w tygodniu chodzić na siłownię. Tyko dwa - nie rzucajmy się od razu na głęboką wodę. Rozpowiesz wszystkim znajomym, jaka to jesteś fit nie fat, a przy okazji będąc na siłowni powysyłasz wszystkim snapy i wstawisz zdjęcie na insta. Nie może również zabraknąć opublikowania statusu na fejsie, że zrobiłaś dzisiaj dzień nóg czy przebiegłaś 10 km na bieżni. 

Więc na początku wszyscy się o tym dowiedzą, a ty po paru treningach chcesz odpuścić? O nie,nie, nie! Przecież twoim marzeniem było bycie fit i tak po prostu zrezygnujesz? A co powiedzą znajomi? Będzie chyba trochę głupio, jak się dowiedzą... Więc będziesz z siebie dawać wszystko, żeby pokazać innym, że jesteś najlepsza. Że jesteś silna. Że dasz radę.

Oczywiście nie zrozumcie mnie źle - nie chcę, abyście pomyśleli, że wszystko trzeba robić pod kątem znajomych, żeby cobie czasem czegoś nie pomyśleli. Marzenia spełniamy przede wszystkim dla siebie. Musimy udowodnić sobie, a przy okazji pokazać innym, ze jesteśmy najlepsi w tym co robimy i pod żadnym pozorem nie możemy się poddać.

Marzenia wypowiadane głośno się spełniają, 
ponieważ wtedy mam największa motywacje, żeby je spełnić.
A czy wy mówicie głośno o swoich marzeniach?

44 comments:

  1. świetny pomysł na zmotywowanie się! :) też czasem tak robię - jak się komuś pochwalę że coś zamierzam to potem głupio się poddawać :D

    pozdro!
    Mój blog - zapraszam!

    ReplyDelete
  2. marzenia trzeba spełniać :)

    little-jay999.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Świetny post :) Czasami tak jak piszesz mówię głośno i moich marzeniach, pzez co mam większą motywację, lecz mam takie o których wiem tylko ja i po cichu do nich dążę :)

    ReplyDelete
  4. Myślę, że każdy ma marzenia, tylko nie wszyscy mówią o nich otwarcie. U mnie to jest zależne od sytuacji i od nowego celu. W końcu marzenia są po to by je spełniać :D
    Śliczne zdjęcia *.*

    https://odbicie-lustra.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. Marzenia to poniekąd moje cele, które kiedyś chcę spełnić :D Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. Śliczne zdjęcia.
    To jest naprawdę dobra motywacja z tym opowiedzeniem znajomym.

    Pozdrawiam kochana!
    http://glamcia.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. Mega post! Śliczne zdjęcia, cudowny klimat, kocham taki :)) obserwujemy? daj znać w komentarzu! pozdrawiam! start-afire.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. Zawsze staram się powiedzieć o tym co marzę. Każdy z nas powinien marzyć i starać się to spełnić :)
    Świetnie napisane :)

    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    ReplyDelete
  9. Mowie i nigdy się nie udaje ich spełnić :D ale coż trzeba próbować :P super wyglądasz;)

    grlfashion.blogspot.com
    Zapraszam;*

    ReplyDelete
  10. Nie mówię głośno o swoich marzeniach. Zatrzymuję je dla siebie. Ale to nie znaczy, że ich nie spełniam! Wręcz przeciwnie :)
    Spełniło się już kilka moich marzeń. Teraz pora na kolejne ^^
    Bardzo ładne zdjęcia, masz śliczną fryzurę :)
    Pozdrawiam!

    Zapraszam również do siebie [nowy post!]
    http://jowitajonca.blogspot.com/

    ReplyDelete
  11. Myślę, że to iż wypowiadamy swoje marzenia na głos nie sprawia, że się nie spełnią.
    Czasami nas to nawet motywuje tak jak pisałaś <3

    Zapraszamy
    http://youthinkpositive.blogspot.com/

    ReplyDelete
  12. Piękne zdj i wartościowy post :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    ReplyDelete
  13. Marzenia to coś co jest ważne dla nas i co my chcemy osiągnąć siedzi w naszej głowie. Najważniejsze zdanie dla mnie to: Marzenia się nie spełnią, marzenia się spełnia!

    Witam tu Paulina

    ReplyDelete
  14. Rozumiem co chciałaś przekazać. Czasami zwyczajnie boimy się zrobić pierwszy krok, wytrwać w tym co zaczęliśmy. Ludzie pod presją są w stanie zrobić więcej, niż im się wydaje. Robiąc coś dla siebie, możemy mieć cichych kibiców, którzy będą nam dopingowali. Nie oznacza to od razu, że robimy coś tylko na pokaz :)
    Pozdrawiam i obserwuję ;) Tak Po Prostu BLOG

    ReplyDelete
  15. jaka piękna sesja! <3

    podkowaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  16. W sumie nie wiem czy mówię głośno o marzeniach i nie wiem czy bycie fit jest moim marzeniem, ale chce cwiczyc i byc fit. :) Ładne zdjęcia.
    justlittlewhiner.blogspot.com

    ReplyDelete
  17. Po części się zgadzam z tym co napisałaś i po części mam trochę inne zdanie. Z jednej strony warto mówić głośno o marzeniach, bo tak jak napisałaś potem głupio będzie nam się poddać/wycofać, natomiast z drugiej strony uważam, że jak będziemy wszystkim o tym mówić to zawsze znajdzie się ktoś kto będzie nam przeszkadzał jak tylko się da. Śliczne zdjęcia :).

    pozytywnarealistka.blogspot(klik)

    ReplyDelete
  18. Nie mówię głośno o swoich marzeniach bo nie czuję takiej potrzeby. Jedynie czasami mówię o nich chłopakowi :) Marzenia są moje i nie chciałabym żeby ktoś np. wyśmiewał się z nich lub wtracał swoje zdanie na ich temat :)
    Anonimoowax - Klik

    ReplyDelete
  19. Raczej nie mówię głośno o swoich marzeniach, ale staram się dążyć do ich realizacji :)

    ReplyDelete
  20. W sumie to o mowieniu na glos ze sie cwiczy nie jest glupie, haha! Dodatkowa motywacja! Jednak ja nigdy nie mowie o swoich marzeniach a jesli mowie to przekazuje je w taki sposob ze kazdy jest pewny ze zartuje nie wiem dlaczego taka juz jestem osoba i uwazam ze akurat moje marzenia sa bardzo prywatne i moje! <3
    Ale jesli ktos potrzebuje dodatkowej motywacji to niech nawet je wykrzykuje w koncu dlaczego nie! :D

    Versjada

    ReplyDelete
  21. Piękne zdjęcia i super blog :** Zapraszam do mnie www.roksanary.blogspot.com

    ReplyDelete
  22. Zgadzam się z Tobą w pełni, o marzeniach koniecznie trzeba mówić i robić wszystko żeby się spełniły, bo czym jest życie bez marzeń, prawda? :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)
    http://mayyflowerblog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  23. Każdy ma marzenia, ale nie każdy lubi o nich mówić :D

    http://velina-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  24. Ja swoich marzeń nie mówię głośno , rozmyślam o nich tylko w swojej głowie :)
    Piękny post.
    Pozdrawiam
    Mój Blog KLIK

    ReplyDelete
  25. I like your blog, its really dope.
    Do you want to follow each other?
    If you want, than follow me, and let me know in comments, so I can follow you back with pleasure.
    We can follow each other on Instagram @andjela.dujovic, let me know in the comments so I can follow you back.

    www.bekleveer.com
    xoxo

    ReplyDelete
  26. Marzenia są do spełnienia! Uwielbiam spełniać swoje marzenia. Wiele już spełniłam, a jednym z nich jest mój blog :)
    Śliczna sesja :)

    Dzięki za odwiedziny na moim blogu. Z przyjemnością przychodzę do Ciebie.

    www.positivefitlife.blogspot.com

    ReplyDelete
  27. Super post, zgadzam się, że o marzeniach trzeba mówić głośno :))
    Obsrerwuję i zapraszam do mnie ;*
    onlymomcanjudge.blogspot.com
    :)

    ReplyDelete
  28. Ja raczej jestem z tych osób które mówią o spełnionych marzeniach niż że mam jakieś marzenie, bo mam wrażenie, że zawsze zapeszam i nic z tego nie wychodzi :P

    Zapraszam!
    >> VANILLIA96.BLOGSPOT.COM <<

    ReplyDelete
  29. Piękny post! Daje do myślenia :) Ja raczej nie mówię głośno o swoich marzeniach, ale chyba czas to zmienić.
    http://hamster-and-life.blogspot.com/

    ReplyDelete
  30. Aj, o marzenia trzeba walczyć ze wszystkich sił.
    Super masz włosy :)

    ReplyDelete
  31. Swoje marzenia raczej zachowuję dla siebie :)
    Zapraszam! www.zuzu-zuzannaxx.blogspot.com

    ReplyDelete
  32. Czasem walka o marzenia to ciężki kawałek chleba ;)
    Mogłabym Cię prosić o poklikanie w linki w tym poście (bluzka i kurtka)? Byłabym bardzo wdzięczna :)
    Może wspólna obserwacja? :)

    http://veronicalucy.blogspot.com/2016/09/green-bomber-jacket-black-crop-top.html

    ReplyDelete
  33. Trzeba mówić głośno o swoich marzeniach ,ponieważ inni mogą pomóc nam w ich realizacji :)
    Może wspólna obserwacja ?
    Zapraszam http://natalie-forever.blogspot.com

    ReplyDelete
  34. Jest takie jakieś powiedzonko "nie mów głośno o marzeniach, ponieważ się nie spełnią", czy coś takiego, jednak ja nie trzymam się tej reguły :D

    http://seethelifeofthisbetterparties.blogspot.com/

    ReplyDelete
  35. Masz przepiękne zdjęcia <3

    ReplyDelete
  36. bardzo dobry wpis! dołączam się do stałych obserwatorów bloga :)
    marzenia to coś wspaniałego, nie wyobrażam sobie bez nich życia. mam ich tak wiele, pod wieloma kątami są ze sobą niezgrane (ze względu na różnorodność), że aż nie mam ich jak urzeczywistnić. ale mimo to wierzę, że działając uda mi się osiągnąć to co chcę :)
    piękne, klimatyczne zdjęcia ♥
    buziakii :***

    stylowana100latka.blogspot.com

    ReplyDelete
  37. swietny post...

    http://nataliamarkocka.blogspot.com/

    ReplyDelete
  38. bardzo mądrze napisane :) jestes sliczna dziewczyna! zostaje na dluzej - obserwuje!
    zapraszam Cie rowniez do siebie - tysiatestuje.blogspot.de

    ReplyDelete
  39. Piękne zdjęcia!
    Pozdrawiam!
    zubrzycanka.blogspot.com

    ReplyDelete
  40. Piękne zdjęcia!! :)) Pozdrawiam i zapraszam na:
    maggie-fashion-style.blogspot.com

    ReplyDelete
  41. Śiczne zdjęcia! Mam pare marzeń i próbuje ciągle aby sie w koncu spelnily!

    Zapraszam do siebie :)
    http://bleedingoutforyou.blogspot.com/

    ReplyDelete
  42. Świetne zdjęcia :) Marzenia trzeba spełniać żeby pokazać sobie, że zdołamy to zrobić.
    Pozdrawiam!
    http://loony-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete

Dziękuję za każdy komentarz i obserwację. Razem tworzymy to miejsce!
Thanks for all comments and follow. We make this place together!