Saturday, 10 September 2016

back to... summer?

Szczerze mówiąc, sama nie sądziłam, że gdy zacznie się szkoła będę miała tak mało czasu dla siebie. Nie chodzi tu tylko o czas na bloga, przejrzenie portali społecznościowych czy obejrzenie jakiegoś serialu. To dopiero pierwszy tydzień, a ja już tak jestem wymęczona nauką, że nie wiem jak to wszystko ze sobą połączę. Ponadto od tego roku doszły mi rozszerzenia  - wos geografia oraz angielski, gdzie dodatkowo chciałabym zdawać rozszerzoną matematykę. Nie wiem czy to jakaś moja fanaberia, lecz nie wyobrażam sobie, żeby tego przedmiotu zabrakło na mojej maturze. Do tego jeszcze dochodzą mi zajęcia z malarstwa oraz mam zamiar znowu zacząć ćwiczyć, chociaż nie wiem co z tego będzie.

Czy chciałabym powrócić do wakacji? Niekoniecznie. A nawet cieszę się, że zaczął się rok szkolny, mogę się rozwijać, zamiast tkwić w miejscu. Nie uczę się w moim rodzinnym mieście, tylko w Olsztynie, co wiąże się z mieszkaniem w bursie. Bardzo się cieszę, że rok temu zdecydowałam się tam zamieszkać, ponieważ to właśnie tam poznałam najlepszych ludzi. W technikum - jak w każdej szkole średniej - lekko nie jest, przede wszystkim ze względu na 16 godzin przedmiotów zawodowych w tygodniu. Marketing w działalności reklamowej, organizacja i techniki reklamy, organizacja sprzedaży reklamy, projektowanie kampanii reklamowej, sprzedaż w reklamie oraz elementy prawa, etyki i psychologii w reklamie. Zastanawiacie się co to za kierunek? Technik organizacji reklamy. Moim zdaniem bardzo ciekawy i warto iść na taki profil. Mam nadzieję, że uda mi się połączyć moją przyszłość z tym zwodem, ponieważ czuję "to coś" do reklamy, a bez tego nie da rady. A wecie jak to odkryłam? Chodząc po sklepach czy oglądając reklamy w telewizji i internecie od razu automatycznie powtarzam sobie materiał... Czy w takim razie to nie jest miłość? (Hahah.)
Jakie są wasze odczucia po powrocie do szkoły?
Czy dla was wakacje mogłyby trwać wiecznie?

28 comments:

  1. Na pewno dasz radę! Będzie dobrze :)

    ReplyDelete
  2. Początki nauki po wakacjach zawsze są trudne, ale nie poddajemy się.
    Powodzenia
    Zapraszamy
    http://youthinkpositive.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. Dla mnie wakacje mogą trwać wiecznie :)
    Ja mam już dość szkoły choć minął co dopiero tydzień.
    Życzę powodzenia w nowym roku :)

    Pozdrawiam :)
    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. Śliczna bluzka, a jest tak gorąco, że tak... to powrót do wakacji :)) Pozdrawiam i zapraszam na:
    maggie-fashion-style.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Powrót do szkoły = powrót do rzeczywistości! Rok szkolny dopiero się zaczął, ale mam ochotę już na jakieś dłuższe wolne! Damy radę :)
    >>Alicce-alice.blogspot.com<<

    ReplyDelete
  6. Powodzenia :)
    ładnie wyglądasz :D
    grlfashion.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. Świetna bluzka ;)
    Pozdrawiam!
    zubrzycanka.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. Nie bierz na siebie zbyt wiele, bo sobie nie poradzisz. Wybierz przedmioty, które są Ci potrzebne na studia - jeśli matma jest zbędna - nie poświęcaj na nia czasu. Zobaczysz, że ogarnięcie dwóch (!) przedmiotów maturalnych + podstaw będzie trudne, a co dopiero zdawanie większej ilości. U nas dużo osób poobierało sobie początkowo grom wie ile rozszerzeń, by na koniec w maju zdać jedno lub maksymalnie dwa. Ja zdawałam biolę i chemię i co? I poprawiam maturę, bo zabrakło mi 3 punktów na medycynę.

    Powodzenia

    ReplyDelete
    Replies
    1. Masz rację, z tym że chciałabym iść na studia na coś związanego bardziej z matematyką niż geografią czy wosem, na którym mi nawet za bardzo nie zależy, bo nie jestem humanem. Chcę po prostu sprawdzić swoje siły. Skoro do matmy mnie tak ciągnie, a podstawa jest dla mnie "pikusiem" - warto spróbować z rozszerzeniem. Dziękuję :)

      Delete
  9. Moje wakacje by mogły trwać wiecznie :)
    Powodzenia w szkole.
    Pozdrawiam
    http://mylifeiswonderful9.blogspot.com/

    ReplyDelete
  10. hmm trudne pytanie co do tego, czy wakacje moglby trwac wiecznie, jednakze sadze, ze w gronie wspanialnych znajomych- jak najabardziej tak ;d
    co do szkoly jestem baaardzo zadowolona, ze zdecydowalam sie wyjechac z miasteczka i odwazylam sie chodzic do liceum w wielkim miescie ;3 ta zmiana wyjdzie mi jak najabrdziej na plus
    moze wspolna obserwacja? ja juz kochana, buziaczki

    za wszystko się odwdzięczam, odpowiadam na kazda obserwacje ;3JUST EMSi

    ReplyDelete
  11. Ja powoli przestawiam się na tryb szkolny, bo wczesniej zupełnie nie mogłam sobie poradzić.. Jestem już po pierwszej kartkówce, a w przyszłym tygodniu czekają mnie dwie kolejne.. Ale w przeciwieństwie do Ciebie, to to jest nic. Naprawdę Cię podziwiam, że masz tyle na głowie i jakos próbujesz to wszystko ze sobą godzić. Życzę powodzenia! :)
    Pozdrawiam i w wolnej chwili zapraszam do siebie ;)

    https://myslacinaczej29741.blogspot.com/

    ReplyDelete
  12. Świetne zdjęcia.
    Pierwszy tydzień a nauki bardzo dużo.

    http://the-rose-style.blogspot.com/

    ReplyDelete
  13. Oj nie zdecydowanie nie chcialabym caly czas miec wakacji! Tegoroczne wakacje spedzilam na calkowitym obijaniu sie dlatego o dziwo w jakims stopniu podoba mi sie chodzenie do szkoly bo przynajmniej aktywnie spedzam swoj czas :D
    Ja o dziwo jestem zadowolona z mojego planu lekcji i godzin o ktorych wracam do domu ale zobaczymy jak to bedzie, haha jestem pewna ze zima bede na wszystko narzekac hahaha! :D
    Moja przyjaciolka jest na organizacji reklamy ale nigdy nie opowiada mi o czym sie uczy wiec dzieki tobie dowiedzialam sie ze uczycie sie tez prawa! :3
    Powodzenia w szkole <3 A czas sie znajdzie zobaczysz! :*

    Versjada

    ReplyDelete
  14. Także jestem już wymęczona nauką, ale trzeba jakoś to przetrwać ^^ Życzę Ci powodzenia w szkole i żebyś łapała same najlepsze stopnie :p Bardzo ładne zdjęcia! Pozdrawiam!
    wy-stardoll.blogspot.com

    ReplyDelete
  15. Pięknie Ci w czerni <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    ReplyDelete
  16. Ja z jednej strony się cieszę, że zaczęła się szkoła, bo tam zawsze jest co robić i nie marnuję czasu (oprócz tych chwil w których narzekam na brak czasu, marnując go xd), a z drugiej strony chciałabym wrócić do wakacji i tej beztroski i późnego wstawania - tego mi chyba najbardziej jak na razie brakuje! Poza tym czuję, jakbym chodziła do tej szkoły już dwa miesiące, a nie tydzień!
    Powodzenia w szkole, na pewno to wszystko ogarniesz - czuć, że to kochasz!

    ankuuls – KLIK!

    ReplyDelete
  17. Cool outfit! I really like this shoes and top!
    Would you like to follow each other? Follow me on Blog and Google+ and I'll follow you back!
    www.recklessdiary.ru

    ReplyDelete
  18. Chodzę do liceum, ale podziwiam osoby uczęszczające do technikum ze względu na przedmioty i egzaminy zawodowe, które do najłatwiejszych z pewnością nie należą :)
    Pozdrawiam
    Tutti

    ReplyDelete
  19. Śliczna torba :)
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    ReplyDelete
  20. ślicznie wyglądasz :*
    może wspólna obserwacja? :*

    ReplyDelete
  21. Zakochałam się w twojej bluzce. Amen.
    M.Ó.J B.L.O.G!
    Co powiesz na wspólną obserwacje?
    Pozdrawiam!

    ReplyDelete
  22. domyslam się, blog zajmuje mimo wszystko mnóstwo czasu :(
    fajnie że już w technikum odnalazłaś coś co cię ciekawi i pasjonuje, powodzenia z tym :)

    http://dalenadaily.com

    ReplyDelete
  23. Piękne zdjęcia :)
    W wolnej chwili zapraszam na mojego bloga :)
    http://weronika-jaks.blogspot.com/

    ReplyDelete
  24. Cieszę się, że uczysz się w kierunku który interesuje Cię prywatnie! Mam nadzieję, że uda Ci się w przyszłości pogodzić pracę z przyjemnością :) To zdecydowanie miłość hahah <3

    Pozdrawiam,
    www.thousand-kilometers.blogspot.com

    ReplyDelete
  25. Mi zostało jeszcze 2 tygodnie wakacji. Ale ciężko mi bedzie połączyć studia, pracę i siłownię, nie mówiąc juz o znalezieniu czasu na pisanie pracy dyplomowej :<
    Pozdrawiam,
    normxcore

    ReplyDelete
  26. Będę trzymała kciuki, żeby udało Ci się rozwinąć w reklamie ;)

    ReplyDelete

Dziękuję za każdy komentarz i obserwację. Razem tworzymy to miejsce!
Thanks for all comments and follow. We make this place together!