Friday, 26 August 2016

back to school | one big big haul

Witajcie kochani! Za tydzień o tej porze będziemy siedzieć w szkole. Niewiarygodne, prawda? Im bliżej końca wakacji, tym szybciej mi one lecą. Z czego się bardzo cieszę, bo chcę już wrócić do mojego normalnego życia. Dlatego dzisiaj przychodzę do was z typowym postem zakupowym, ponieważ na nowy rok szkolny było trzeba się zaopatrzyć w nowe rzeczy.


1. Pierwszą rzeczą, która była moim absolutnym must have, było kupienie nowego zegarka. Wcześniej nie potrzebowałam go do szkoły, ponieważ we wszystkich klasach zegar wisiał na ścianie. W szkole średniej niestety to się zmieniło i nawet jeśli zegar jest - to nie działa. Dlatego zdecydowałam się na kupienie zegarka od Calvina Kleina.
2. Kolejną rzeczą, której nie mogło by zabraknąć w mojej szkolnej torbie jest powerbank. Jestem w technikum na kierunku organizacja reklamy przez co czasami musimy wykonywać jakieś prace na telefonie, robić nagrania etc. przez co telefon nie wytrzymuje tych 8-9 godzin w szkole i warto go podładować. Powerbank jest firmy m-life i kosztował w granicach 30zł.
3. Jeśli mowa o tym co będę trzymać w mojej torbie, może warto ją pokazać? Jest to moja pierwsza torba tego rodzaju, ponieważ wszystkie do tej pory miałam na ramię. Tzn tą też noszę na ramieniu, ale poprzednie miały taki długi pasek hahah. Jest rewelacyjna, pojemna. Ma trzy przegrody, z czego jedna zapinana na zamek. Zara, ???zł.
4. Kocham wszystkiego rodzaju cienkie kurtki, parki, kardigany czy rozpinane bluzy. Idealna dla mnie pogoda to jest właśnie taka, gdy mogę założyć na siebie bluzkę na krótki rękaw, a na to coś narzucić. Dlatego mój kolejny wybór padł na zieloną bomberkę. Choć wygląda na cienką, bardzo grzeje, dlatego jest dobra na letnie wieczory i będzie idealna na jesień. Brave Soul, T.K.maxx, ok. 80zł.
5. Od dawna w mojej szafie brakowało zwykłych topów na ramiączka. Wprost je pokochałam w te wakacje i planuję zakup kolejnych. Pierwszy i drugi pochodzi z sh, a trzeci z f&f. Jego rzeczywisty kolor to nude, na zdjęciu wpada lekko w różowy.
6. Od niedawna mam nowy telefon, więc przeszukałam cały internet w poszukiwaniach jakiegoś fajnego case. Ten mi przypadł w szczególności do gustu, bo z tyłu ma efekt lusterka, który jest nieziemski. Vinted, ok. 20 zł.
7. Powrót do szkoły wiąże się również z zakupami makijażowymi. Nowy eyeliner i fioletowa kredka są z Avon, a pomadka koloru 01 z Golden Rose. Jest to pierwsza, którą mam z tej firmy i szczerze mówiąc jestem zawiedziona. Rozprowadza się beznadziejnie, źle kryje i się bardzo szybko wyciera. Może wy macie jakiś sprawdzony sposób jak porządnie się nią pomalować?
7. I ostatnimi rzeczami, są produkty z ziaji. Zakupy szkolne wiążą się u mnie również kupowaniem rzeczy codziennego użytku, ponieważ jak wiecie lub nie wiecie, w trakcie roku szkolnego mieszkam w bursie, gdzie oczywiście muszę mieć własne kosmetyki. W szczególności polecam wam odżywki do włosów z ziaji, są rewelacyjne >>>>>>.
I to by było na tyle! Mam nadzieję, że haul wam się spodobał. A wy co kupiliście z myślą o nadchodzącym roku szkolnym? Koniecznie dajcie znać w komentarzach!
Zachęcam również do zadawania pytań dotyczących szkoły, ponieważ pod ostatnim postem dostałam ich za mało, żeby stworzyć post :(

Miłego dnia!

49 comments:

  1. Świetne rzeczy kupiłaś!

    https://lucy-lusia2.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. Fajny haul :)
    Świetna torebka :)

    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. Świetny haul :) Bardzo podoba mi się torebka
    http://vivi-vivii.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. Wszystkie rzeczy są świetne! Śliczny zegarek <3 Powerbank przyda się jak najbardziej :) Kocham takie torebki, sama mam bardzo podobną :) Bardzo lubię produkty z Ziaji :) Mam zestaw kremów i balsamów i bardzo dobrze się spisują :) Super post!

    https://z-igly-widly.blogspot.com/

    Pozdrawiam!

    ReplyDelete
  5. Wspaniały haul , ja powerbanka też dużo w szkole używam
    http://mylifeiswonderful9.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. Świetny haul, chyba też muszę sobie kupić Powerbank, na pewno się przyda :) Poza tym nigdy nie używałam odżywek z Ziaji, także dobrze wiedzieć, że są obre :)

    http://crafty-zone.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. Fajny haul! Produkty z ziaji mam i jak najbardziej polecam :D

    ZAPRASZAM

    ReplyDelete
  8. najbardziej w oko wpadł mi zegarek :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. taka torba by mi się przydała bardzo fajna pakowna:) obserwuję:)

    ReplyDelete
  10. Jaka przygotowana na powrót do szkołym, ahh jak ja Ci zazdroszczę, chętnie wróciłabym do czasów studiów:)
    Świetny zegarek !

    ReplyDelete
  11. wszystko co dobre szybko się kończy :) zegarek jest rewelacyjny :) miałam ta odżywkę z ziaji, nawet spoko się sprawdziła :)

    W wolnej chwili zapraszam do mnie :)
    NAHTURAL.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. Great post dear!

    http://iameleine.blogspot.com/

    ReplyDelete
  13. Świetne rzeczy!

    Mam prośbę: mogłabyś poklikać w linki z TEGO POSTU (KLIK)
    Napisz w komentarzu jeśli klikniesz, gdyż wylosuję kilka osób i podam linki do ich blogów w następnym poście. :)
    >> ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM <<


    ReplyDelete
  14. Świetne rzeczy kupiłaś! Szczególnie ten zegarek - jest rewelacyjny! :)
    Obserwuje kochana :*
    Zapraszam: http://allixaa.blogspot.com/

    ReplyDelete
  15. Świetny haul :D
    http://treamicii.blogspot.com/2016/08/ostatni-tydzien.html

    ReplyDelete
  16. Zegarek i torba zdecydowanie wpadli mi w oko! Jeśli chodzi o kredkę z Golden Rose, to polecam nałożyć na nią puder. To powinno przedłużyć jej trwałość :)

    http://juliaparzych.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję bardzo za radę! Mam nadzieję, że się sprawdzi :)

      Delete
  17. Torba fajna ^^ bardzo mi sie podoba

    grlfashion.blogspot.com
    zapraszam:* odwdzięczam się za każdą obserwację :)

    ReplyDelete
  18. Uwielbiam podglądać kto sobie co kupił.
    Torebka jest genialna.Od dawna takiej poszukuję.
    Obserwuję i liczę na rewanż sachmey.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Też uwielbiam oglądać, co inni sobie kupili! Dziękuję za obserwację :)

      Delete
  19. świetne zakupy, jak kupiłam plecak buty spodnie koszulki kurtkę i co najlepsze z moich zakupow - telefon :)

    doblazness.blogspot.com

    ReplyDelete
  20. Fajny zegarek ;D

    Zapraszam:
    unnormall.blogspot.com

    ReplyDelete
  21. Zegarek CK świetny! :)

    Obserwuję :)

    ReplyDelete
  22. świetny haul :) Uwielbiam zegarki i ubrania od CK <3 obserwuje

    http://alittlebitforbeauty.blogspot.com/

    ReplyDelete
  23. Śliczny zegarek! :))) Bardzo fajny haul, też mam problem z tą pomadką ://
    Obserwuję i zapraszam do mnie
    onlymomcanjudge.blogspot.com
    :*

    ReplyDelete
  24. Świetne rzeczy kupiłaś. Szczególnie podoba mi się case, torebka i czarny top!♥
    Ja jeszcze muszę zaopatrzyć się w kilka rzeczy przed nowym rokiem szkolnym ;)
    Może wspólna obserwacja? Daj znać u mnie:)
    girl-with-passion.blogspot.com
    Pozdrawiam kochana :*

    ReplyDelete
  25. Cudowny zegarek! <3 Muszę sobie też kupić taką torbę, bo prezentuje się rewelacyjnie.

    http://youthinkpositive.blogspot.com/

    ReplyDelete
  26. Tak szczerze to ja jeszcze nic nie kupiłam :D

    londonkidx.blogspot.com

    ReplyDelete
  27. Z Golden Rose mam taką pomadkę, ale nr 21 ;)
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    ReplyDelete
  28. Uwielbiam kredki z GR! ;)

    U mnie nowy post, zapraszam!
    MÓJ BLOG - KLIIK
    NOWY FILM NA KANALE

    ReplyDelete
  29. Świetne rzeczy kupiłaś! <3 :))

    http://monrosee.blogspot.co.uk/

    ReplyDelete
  30. super rzeczy, zegarek CK genailny, bomberka i pomadka z GR<3

    http://justbasicstyle.blogspot.com/

    ReplyDelete
  31. Ale piękne rzeczy. I ten zegarek... *zazdrość*

    obserwuję :)
    TEYZZ BLOG

    ReplyDelete
  32. Uwielbiam ten szampon z Ziaji <3

    ReplyDelete
  33. Bardzo fajny haul! Zastanawiam się nad kupnem mojego powerbanka :D zapraszam :)
    http://floverxv.blogspot.com/

    ReplyDelete
  34. Ja nie będę siedziała w szkole o tej porze, co najwyżej w pracy :D
    i to też tak nie do końca bo od 4 września mam urlop :D bardzo fajny
    haul, najbardziej podoba mi się zegarek bo mam obsesję na punkcie
    zegarków :) ja do szkoły nic nie musiałam kupować :D
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    ReplyDelete
  35. Super rzeczy!! Szczególnie zestaw do makijażu mi się podoba :)) Pozdrawiam i zapraszam na:
    maggie-fashion-style.blogspot.com

    ReplyDelete
  36. Udanego wieczoru, moja droga :)

    http://crafty-zone.blogspot.com

    ReplyDelete
  37. Na nowy rok szkolny nic nie kupuję do szkoły, bo tak się składa, że mam wtedy wakacje.

    ReplyDelete
  38. fajny zegarek :)

    Zapraszam na bloga i wspólnej obserwacji
    http://fashionlikealife.blogspot.com/

    ReplyDelete
  39. na nowy rok akademicki już zacieram rączki :D po nowym 2 metrowy biurku z ikei, pseudolampie kreślarskiej czas na nowego PC takiego pod grafikę i zabawy z tabletem - cieszę się jak 4latka na nadejście Gwiazdki ;DDD

    ReplyDelete

Dziękuję za każdy komentarz i obserwację. Razem tworzymy to miejsce!
Thanks for all comments and follow. We make this place together!