Saturday, 26 March 2016

must have spring/summer

Cześć słoneczka! Jest już po 22, a ja ciągle siedzę i szykuję dla was post z moimi must have na wiosnę/lato. Odkąd zrobiło się trochę cieplej chodzę prawie cały czas w mojej ulubionej części garderoby - spódniczkach i sukienkach. Uwielbiam je i stwierdziłam, że w tym roku muszę ich kupić jak najwięcej, a spodnie zostawić na dnie szafy. Od niedawna zaczęłam chodzić na siłownię oraz biegać, więc nóżki mam coraz zgrabniejsze i dzięki temu jeszcze bardziej mam ochotę je odsłaniać!









Który zestaw podoba się wam najbardziej? Ubralibyście się tak? :)

snap: sysiadelrey

15 comments:

  1. W drugi bym sie jak najbardziej ubrała :D

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje i propozycje wejść w linki :)

    ReplyDelete
  2. Druga stylizacja przesuper <3
    Poklikałam :)

    Wesołych Świąt <3
    Zapraszam do siebie!:)
    http://dominikax.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. Ciekawy post :) Najbardziej spodobał mi się ostatni zestaw.
    OUURSELVES.BLOGSPOT.COM -KLIK

    ReplyDelete
  4. Świetne! Zestaw pierwszy got me. <3

    ReplyDelete
  5. Taką podobną sukienkę do tej pierwszej widziałam w nowej kolekcji The Ragged Priest i przykuła moją uwagę :)

    ReplyDelete
  6. http://fasionsstyle.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. niektóre ubrania również bym przygarnęła :)
    http://exality.pl/

    ReplyDelete
  8. Masz świetnego bloga Twoje posty są naprawdę bardzo interesujące obserwuję i mam zamiar zostać biernym obserwatorem :))
    zapraszam do mnie
    nowy post:
    dblazkowska.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. Świetny wpis <3
    Takich blogów, jak Twój powinno być więcej. Jestem zachwycona!
    Śliczne zdjęcia. Uwielbiam takie inspirujące i kreatywne posty.

    Mój blog - klik ♥

    ReplyDelete
  10. 2 zestaw najbardziej przypadł mi do gustu :)

    kasia-kate1.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. Drugi zestaw bardzo mi się spodobał :)

    kasia-kate1.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. mi się bardzo podobają twoje must have a najbardziej czarny kapelusz! czekam na więcej postów! :)
    http://mey-meyy.blogspot.co.uk/

    ReplyDelete
  13. Czarny top i czarny kapelusz sa po prostu świetne! Chętnie sama bym sobie takie rzeczy kupiła. Gorzej, że wiecznie te kapelusze tak jakoś dziwnie na mnie leża. Pewnie dlatego, że te włosy tak obcięte, że o matko. Najpierw więc fryzjer... #priorytety
    Powodzenia w dalszym bieganiu! Ja sobie ćwiczę, teraz coraz częściej również biegam. Mam nadzieję, że do lata się wyrobię i coś z tych moich wysiłków będzie:)

    ReplyDelete
  14. Pierwsza stylizacja świetna >

    ReplyDelete

Dziękuję za każdy komentarz i obserwację. Razem tworzymy to miejsce!
Thanks for all comments and follow. We make this place together!