Friday, 5 February 2016

five fav series

Cześć misie! Kończą mi się właśnie ferie i spędzam ostatnie wolne chwile w ciepłym łóżku. W niedzielę wracam do Olsztyna do bursy i zacznie się znowu ta codzienna, nudna rutyna. Mam już parę planów, co robić, aby jakoś umilić sobie popołudnia, a jednym z nich jest oglądanie seriali. Jest to straszny złodziej czasu, lecz w wolnej chwili można poświęcić chwilę na spędzenie czasu ze swoimi ulubionymi bohaterami. Przedstawię wam dzisiaj moje 5 ulubionych seriali, które gorąco polecam.

Misfits
Pierwszy serial, który zaczęłam oglądać. Jest z gatunku science-fiction i opowiada o pięciu nastolatkach, którzy odpracowują prace społeczne jako wyrok za popełnione przestępstwa. Pewnego dnia zaskakuje ich burza. Jedno z wyjątkowo silnych wyładowań atmosferycznych sprawia, że bohaterowie zostają obdarzeni niezwykłymi mocami.
The 100
Chyba najlepszy serial, jaki kiedykolwiek widziałam. Kolejny z mojego ulubionego gatunku, czyli sci-fi. Początek akcji odbywa się w kosmosie, 97 lat po wybuchu wojny nuklearnej, która zniszczyła cywilizację. Tytułowa setka to nastolatkowie, którzy są wysłani na Ziemię, aby sprawdzić, czy można znowu rozpocząć tam życie. Jestem w trakcie oglądania tego serialu i jestem pod wrażeniem jego genialności. Zdziwiło mnie to, że dopiero teraz na niego trafiłam.
Gra o tron
Jeden z najbardziej znanych seriali z gatunku fantasy. Opowiada o losach szlachetnych rodzin walczących ze sobą o władzę w krainie Westeros. Serial budzi pełno kontrowersji, ponieważ aż kipi w nim od przemocy i nagości. Jednak pomimo to jest jednym z moich najulubieńszych seriali.
Skins
Jedyny z "normalnych" seriali nie zawierających scen z kategorii fantastyka lub science-fiction. Przedstawia szalone, lecz kontrowersyjne życie nastolatków, które kręci się wokół imprez, alkoholu czy narkotyków. Serial składa się z 3 generacji. Każda ma w sobie to coś, dzięki czemu jest na swój sposób niesamowita, bo przedstawia całkowicie różne problemy bohaterów.
Vikings
Historyczny serial opowiadający o losach Ragnara Lothbroka oraz jego braci i rodziny.Główny bohater pragnie, aby wyprawy nie odbywały się tylko na wschód, lecz również w kierunku przeciwnym, aby zdobywać nowe lądy. Pierwszy sezon mnie niesamowicie wciągną, lecz niestety do tej pory nie udało mi się zakończyć oglądania Wikingów. Niedługo wychodzi czwarty sezon, więc muszę się w końcu wziąć za dokończenie trzeciego sezonu.
I to by było na tyle z seriali, które najbardziej polecam. Oglądałam również sporo innych, lecz żadne mnie nie wciągnęły jak te powyższe.

Oglądaliście któryś z tych seriali? Co o nich sądzicie?
Jeśli polecacie również inne seriale (najlepiej sci-fi lub fantastyczne) koniecznie podzielcie się w komentarzach!

10 comments:

  1. Boże nie oglądałam żadnego z nich :/

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com odpowiadam na każdą obserwację :)

    ReplyDelete
  2. Nie miałam okazji oglądać tych seriali, ale wydają się być bardzo fajna.
    OBSERWUJĘ - już od dawna.
    OUURSELVES.BLOGSPOT.COM -KLIK

    ReplyDelete
  3. Oglądałam The 100, GOT oraz Vikings. Wszystkie skradły moje serce i nie mogę się doczekać nowych sezonów *-*
    apocalypse2189.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Nie oglądałam JESZCZE żadnych z tych seriali !
    http://lucy-lusia2.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. Z tych seriali nie oglądałem jeszcze żadnego, ale polecam ci serial LOST!
    OBSERWUJĘ I LICZĘ NA REWANŻ!
    http://mikolajkulicki.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. gra o tron jest the best
    http://happinessismytarget.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. Nie oglądam seriali, ale Misfits naprawdę mnie zainteresowało. W wolnej chwili chętnie obejrzę kilka odcinków. ;)

    ♥ Mój Blog - klik! ♥

    ReplyDelete
  8. Nie miałam okazji jeszcze niczego z tych powyższych oglądać,ale myślę że przy odrobinie czasu mogłabym przejrzeć. :)

    Obserwujemy? :)
    http://evelinololove.blogspot.com/2016/02/vita-liberata.html

    ReplyDelete
  9. Bardzo zainteresował mnie serial skins :)
    Pozdrawiam,
    Szwajjka

    ReplyDelete
  10. Uwielbiam grę o tron :) polecam Ci też leftovers lub under the dome :))
    Czy mogłabyś poklikać w moim nowym poście? mam szanse pierwszej współpracy :)
    http://thebalanceofmylife.blogspot.com/2016/02/dresslink-wishlist.html

    ReplyDelete

Dziękuję za każdy komentarz i obserwację. Razem tworzymy to miejsce!
Thanks for all comments and follow. We make this place together!