Monday, 4 January 2016

plant room

Witajcie! W dzisiejszym poście mam dla was trochę inspiracji. Od początku roku szkolnego mieszkam w bursie i w domu jestem tylko w weekendy. Więc moja mama zaproponowała mi, abym przeniosła się do najmniejszego pokoju, a mój - abym oddała młodszej siostrze. Nie podobał mi się ten pomysł na początku, lecz gdy mama powiedziała, że będę miała za to zmienione wszystkie meble etc, więc aż szkoda było się nie zgodzić! W pokoju będę miała łóżko z metalowymi stelażami, toaletkę, małą szafkę oraz stojak na ubrania. Na półkach (zawieszonych najwyżej jak się da - uroki posiadania kotów) będą stać różne kwiaty i zioła. Ściany w pokoju też mogę przemalować i będzie to biały oraz blady zielony. Mój pokój będzie w kolorystyce czarno biało zielonej, a do tych kolorów zainspirowało mnie poniższe zdjęcie.
Kolorystyka i wystrój pełen roślin tak mi się spodobał, że sama zapragnęłam w ten sposób urządzić mój pokój. Pozostawiam więc was z innymi zdjęciami pokojów o podobnym wyglądzie.

Jak wam się podoba? Również urządzilibyście pokój w tym stylu czy inaczej?
Koniecznie napiszcie!

s n a p   m e : s y s i a d e l r e y

15 comments:

  1. Bardzo fajny ten styl,choć ja mam różne które lubię :)

    Zapraszam :D
    Mój blog-KLIK!

    ReplyDelete
  2. całkiem ciekawie sie to wszystko prezentuje
    http://happinessismytarget.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. Ładne inspiracje ;>
    Taki pokój z roślinami to żywy las, jednak kto by to wszystko podlewał :D
    Mój pokój bardziej zaplanowałabym w kolorze białego i pudrowego różu albo fioletowego ;>
    http://photo-claudine.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. Super taki pokój, gdybym miała możliwość remontu na pewno inspirowałabym się tymi zdjęciami! :)
    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do mnie MARYSIAWÓJCIK.BLOGSPOT.COM

    ReplyDelete
  5. Wygląda to pięknie, tylko nie miałabym czasu tego wszystkiego podlewać niestety, ale gdy tylko przeprowadzę się do swojego mieszkania, to cały dom taki zrobię

    ZAPRASZAM I OBSERWUJE(jako: alek mlodz)
    http://aaleksm.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. Bardzo mi się podoba! Ja inaczej urządziłam pokój, a właściwie nie zmieniałam jego wyglądu od 4 lat :D haha, ale niedługo mam to w planach, szczególnie, że meble są już trochę zniszczone :/
    Świetny blog!
    Obserwuję
    Pozdrawiam cieplutko ♥
    http://m-grabowska.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. Fajne takie pokoje ;) ,ale ja jednak wole inny styl !
    http://lucy-lusia2.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. Świetne połączenie kolorów, samej marzy mi się biały pokój ale z brązowo szarymi akcentami.

    Zostaję na dłużej- obserwuję i zapraszam do siebie:

    http://teyzz.blogspot.com/

    ReplyDelete
  9. Twój blog wygląda ciekawie, do tego dodajesz cudowne zdjęcia. Nie zmarnuj takiego talentu i pisz dalej! Chciałabym jeszcze przeczytać parę rzeczy spod twojej klawiatury :) Widać, że się starasz, a twoje posty czyta się z przyjemnością :D

    Wzajemna obserwacja? :)
    projectad.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. Jejku taki pokój to ja bym chciał mieć :D
    Może wspólna Obserwacja ? Jeśli tak zacznij i powiadom na blogu :) Anishia15.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. Śliczny bo pełno w nim przestrzeni, nie przytłacza :) a roślinki dodają życia i przybliżają do natury ;)
    Wspólna obserwacja? daj znać
    The balance of my life

    ReplyDelete
  12. mi nie podoba się taki styl, jedynie to ostatnie zdjęcie do mnie przemawia :)
    http://exality.pl/

    ReplyDelete
  13. Marzę o takim pokoju :D
    OBSERWUJĘ i liczę na to samo. Ładny wygląd bloga :)
    PisaneKredkami

    ReplyDelete
  14. Świetny blog :) Obserwuje i liczę na to, że tobie również spodoba się mój blog i zrobisz to samo :) maarzycieelka.blogspot.com

    ReplyDelete

Dziękuję za każdy komentarz i obserwację. Razem tworzymy to miejsce!
Thanks for all comments and follow. We make this place together!