Tuesday, 16 June 2015

10 dziwnych faktów o mnie

W dzisiejszym poście chciałabym wam opowiedzieć o mnie trochę więcej, ponieważ puki co każdy post był o ubraniach, outfitach, etc, dlatego zapraszam do czytania :)

1. Jestem wysoka (czy to aby na pewno dziwny fakt?). Mam 177-8 wzrostu. Wiele osób mówi mi, że w przyszłości powinnam iść na modelkę.

2. Uwielbiam jeść ziemniaczane rzeczy.

3. Boję się jeździć ruchomymi schodami na dużych wysokościach. Wjechanie na pierwsze piętro przychodzi mi bez problemu, lecz im wyżej - tym gorzej.

4. Mam bardzo wysoką samoocenę. Mimo tego, że nie mam jakiejś super figury, bardzo lubię swoje ciało. Często też słyszę, że jestem bardzo fotogeniczna i nawet na głupich zdjęciach ładnie wychodzę.

5. Boję się ryb. Sama nie wiem czemu, żywe mnie przerażają, chociaż takie już na talerzu bardzo lubię :)

6. Nienawidzę kakao, kawy oraz nutelli.

7. Farbuję włosy już od pierwszej klasy podstawówki. Wtedy jeszcze farbowałam szamponetkami, teraz głównie farbami. Naturalne mam ciemne brązowe, a aktualnie średni blond (dzisiaj farbuję na trochę jaśniejszy :D).

8. Ubieram się na czarno prawie cały czas, nawet gdy jest mega upał.

9. Mam dużo par butów, lecz i tak prawie cały czas chodzę w tych samych.

10. Jestem bardzo pewna siebie, no chyba że w grę wchodzą relacje z chłopakami :)))


Czy któreś fakty pasują również do was?


Zachęcam również do dodawania mnie na snapie :)


29 comments:

  1. Brdzo fajne paky, tez mam sporo par butów a chodze raktycznie ciągle w tych samych
    Pozdrawiam,Madda
    Blog Maddy -> klik

    ReplyDelete
  2. Też mam wysoką samoocene. ;D Też chodzę w tych samych parach butów. xd

    ReplyDelete
  3. Haha.. U mnie nic takiego nie ma xD
    Klaaudia-klaudia.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. bardzo fajne fakty :)

    http://zatrzymacchwileulotne.blog.pl/- zapraszam skomentuj jeśli coś Ci się spodoba, będzie mi bardzo miło :)

    ReplyDelete
  5. Super fakty:)
    Zapraszamy do nas, dopiero zaczynamy i byłybyśmy wdzięczne za wszelkie rady.
    Pozdrawiamy!
    http://staystrong1425.blogspot.com/?m=1

    ReplyDelete
  6. Świetny post :D Można się dużo o Tobie dowiedzieć :)
    Może wspólna obserwacja? Odpisz u mnie --> Mój blog-klik!

    ReplyDelete
  7. Super post! Robiłam nie tak dawno podobny :3
    www.sapphireblog1.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. Swietny post ;)
    Co powiesz na wspólną obserwacje? Zacznij i mnie poinformuj, a na pewno się uczciwie odwdzięczę :) Moj blog

    ReplyDelete
  9. Ja tez zawsze ubieram się na czarno :)
    Serdecznie zapraszam do mnie :)
    http://karrrblog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  10. z takim wzrostem spokojnie możesz próbować w modelingu :D ale nie rozumiem jak można nie lubić nutelli?!?!? :D
    obserwuję, zapraszam do siebie

    ordinaryarsonist.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. ciekawe fakty ;p mój snap to hehsyxd

    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. Fajne fakty. Nigdy nie tknęłam ryby. Serio od pierwszej klasy farbujesz włosy? Ja do tej pory nawet szamponetki nie użyłam. Z takim wzrostem może faktycznie powinnaś myśleć o modelingu.
    Obserwujemy?

    http://odbicie-lustra.blogspot.com/

    ReplyDelete
  13. Nie lubisz nutelli? Dlaczego :)?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sama nie wiem, jeśli czekolada - to tylko w formie tabliczki :)

      Delete
  14. Świetny blog! :) Dlaczego nie lubisz nutelli? :)

    ♥Mój blog♥

    ReplyDelete
  15. Fajne fakty ;) Niestety żaden do mnie nie pasuje ;)
    pusta-szklanka.blogspot.com

    ReplyDelete
  16. chciałabym być taka wysoka!
    kliknęłam - zrewanżujesz się ?
    pozdrawiam i zapraszam na mojego bloga:
    niuntis.blogspot.com

    ReplyDelete
  17. Też chciałabym być taka wysoka jak ty :D

    http://life9901.blogspot.com/

    ReplyDelete
  18. Wygląda na to, że jesteś moim przeciwieństwem :D Jedyne co, to wzrost mamy podobny :D

    http://work-on-memories.blogspot.com

    ReplyDelete
  19. Fajny post i świetne odpowiedzi. Faktycznie jesteś bardzo fotogeniczna :)
    Obserwujemy? Jeśli tak, to zacznij i napisz u mnie, odwdzięczę się :*
    Zapraszam
    http://infinityyoung01.blogspot.com

    ReplyDelete
  20. większość do przeciwieństwa, chociaż też lubię jeść ziemniaczane rzeczy, ale nie wszystkie

    http://dorota-kotlarz.blogspot.com/

    ReplyDelete
  21. 9 i 10 idealnie do mnie. Śliczne zdjęcie i zazdroszczę wzrostu ja mam ledwo 160. :(
    Obserwujemy?
    paamietnik-kingi.blogspot.com

    ReplyDelete
  22. Chętnie przygarnę kilka centymetrów od Ciebie haha:D
    Co powiesz na wzajemną obserwację? :* Daj znać u mnie!
    nutellaax.blogspot.com [KLIK]

    ReplyDelete
  23. Jestem chyba przeciwieństwem Ciebie haha
    Bardzo ciekawe fakty :)
    Zazdroszczę Ci wzrostu!

    live-telepathically.blogspot.com kliik

    ReplyDelete
  24. Ciekawe fakty :) Świetny pomysł na post.

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    ReplyDelete
  25. z takim wzrostem to musisz iść na modelke! <3
    Chciałam Cię zaprosić na konkurs, w którym do wygrania jest 440 zł do wykorzystania w Sheinside!
    http://jtere.blogspot.com/2015/06/giveaway-with-shein.html

    ReplyDelete
  26. dlaczego dziwnych faktów? całkiem normalne! :)
    a tak na marginesie, ładnemu we wszstkim ładnie! na modelkę!
    agattax3.blogspot.com

    ReplyDelete
  27. Świetne!:D
    Zapraszam na konkurs, do wygrania 120$ od Shein <3

    http://mylife-tasia.blogspot.com/2015/06/konkurs-wygraj-120-od-shein.html

    ReplyDelete

Dziękuję za każdy komentarz i obserwację. Razem tworzymy to miejsce!
Thanks for all comments and follow. We make this place together!