Saturday, 16 May 2015

my fav clothes

Hej kochani! Długo się zastanawiałam, o czym napisać drugi post. Stwierdziłam, że poświęcę go ubraniom, które mi się podobają i najbardziej oddają mój styl. Jak będziecie mogli zauważyć, uwielbiam spódniczki i sukienki, w których mogłabym chodzić cały czas. Niestety, ostatnimi czasy nie pozwala mi na to wietrzna pogoda, wiadomo z jakich powodów haha. Kocham również platformy. Są one obowiązkową częścią każdego outfitu. Ofc dzisiejszy post jest z ubraniami typowo letnimi, bo nie ma sensu wstawiać bluz i swetrów skoro za oknem +20 stopni. Zapraszam do oglądania. :)


TOP / SKIRT / SANDALS



TOP / SKIRT / SOCKS / SHOES


DRESS / HAT / BAG / SANDALS


TOP / JEANS / BACKPACK / SHOES

Który zestaw spodobał się wam najbardziej?
Czy też lubicie ubrania tego typu? :)

26 comments:

  1. TAK, TAK, TAK! To jest to, definitywnie moje klimaty.
    Wszystkie stylizacje są piękne. I te holograficzne dodatki. Cudeńko!

    http://szeveel.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. wszystkie zestawy świetne, najbardziej podoba mi się ten 3 :)
    Obserwuje i zapraszam
    http://jtere.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. Może wspólna obserwacja? Zacznij i odpowiedz umnie na blogu ;)

    MY BLOG --->KLIK

    ReplyDelete
  4. Najbardziej spodobał mi się ostatni , jest chyba najbliżej mojego stylu ;)

    http://przyszlosczapisanawterazniejszosci.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. Bardzo ładne rzeczy :)
    Wszystkie mi się podobają :D
    Pozdrawiam!

    paulablog14.blogspot.com - klik!

    ReplyDelete
  6. Widzę że nie tylko ja mam słabość to takich ubrań!
    Już nie długo mam zamiar jechać do sklepu AA i kupić sobie parę takich rzeczy !
    A najbardziej podoba mi się plecak, skarpetki i pierwsza bluzka
    W wolnym czasie zapraszam http://lu-sia.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. dwie ostatnie stylizacje są zdecydowanie w moim stylu. też uwielbiam chodzić w spódniczkach i sukienkach.
    thisrosse.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. Świetne stylizacje.
    Pierwsza spódniczka jest rewelacyjna.
    Pozdrawiam.
    nataa-natkaa.blogspot.com - klik!

    ReplyDelete
  9. Ostatnia jest sliczna :3
    W ogóle wszystkie sa ladne!
    Pozdrawiam

    iza-izaa-blog.blogspot.pt

    ReplyDelete
  10. masz świetny blog!:* każdy post się przyjemnie czyta:)
    obserwuję:) i liczę na to samo ;)
    BLOG-KLIK

    ReplyDelete
  11. Bardzo ciekawe ubrania, podobają mi się :)

    izilleys.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. Mi się najbardziej spodobał zestaw 4 :)

    http://life9901.blogspot.com/

    ReplyDelete
  13. ciekawe ciuszki :)

    obserwujemy?
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    ReplyDelete
  14. Ten plecak cudowny *,*

    http://mylifenata.blogspot.com/

    ReplyDelete
  15. ostatni zestaw najlepszy zdecydowanie! :D
    zaobserwowałam, miło by było gdybyś się odwdzięczyła :3
    donutworrybehappy.blogspot.com - zapraszam do mnie, nowy post z bluzą w dolary ♥

    ReplyDelete
  16. Jedynie ostatni zestaw wydaje się być idealny dla mnie :) Inne bym trochę wstydziła się założyć ;)

    Na moim blogu SPIKED-SOUL.BLOGSPOT.COM organizuję rozdanie z okazji 1000 obserwatorów, w którym do wygrania jest koszulka i lakier do paznokci Essie. Mam nadzieję, że wpadniesz i weźmiesz udział! :)
    Zapraszam i życzę miłego wieczoru :)

    ReplyDelete
  17. omg kocham te topy >>>>


    zapraszam do siebie na relacje z m&g/koncertu i do obserwacji jesli się podoba :D
    magdauke.blogspot.com xo

    ReplyDelete
  18. Super, te świecące buty sa najlepsze ! Muszę je kiedyś kupić
    Fajny blog widzę ze dopiero zaczynasz życzę powodzenia na dobre początki i będę odwiedzać cię często :)

    Zapraszam do obserwowania :)
    Beatapaprocka.blogspot.com

    ReplyDelete
  19. Świetne stylizacje, jak najbardziej w moim stylu!:)

    www.cassey-cassey.com

    ReplyDelete
  20. Cudowne rzeczy , poklikałam!:*
    obs/obs?:)

    http://mylife-tasia.blogspot.com

    ReplyDelete
  21. Ostatni zestaw jest świetny. Zwłaszcza bluzki.


    Zapraszam do mnie!

    ReplyDelete
  22. Bardzo fajne ciuszki wybrałaś :)
    >mój blog KLIK<

    ReplyDelete
  23. Świetne ciuchy :)
    Obs / obs ? :)
    http://bedifferent-ania.blogspot.com/

    ReplyDelete

Dziękuję za każdy komentarz i obserwację. Razem tworzymy to miejsce!
Thanks for all comments and follow. We make this place together!